Saturday, April 5, 2008

Çocuklarımıza Satranç Öğretelim

DÜŞÜNEN BİR GENÇLİK İÇİN ÇOCUKLARIMIZA SATRANÇ ÖĞRETELİM!
NİLÜFER SATRANÇ EĞİTİM MERKEZİ
AÇILDI!!!

Sevgili Bursa'lılar;
Fark yaratan kadromuzla Satranç eğitimi artık
çok yakınınızda, Bursa’mızı İş bankası Satranç
Liginde temsil eden oyunculardan oluşan
eğitim kadromuz ile hizmetinizdeyiz.

Yeni başlayanlardan, ileri seviyelere eğitim
gruplarımıza katılmak için lütfen bizi arayınız.

HEDEFİMİZ

Türkiye Satranç Federasyonu tarafından düzenlenen Türkiye yaş grupları şampiyonalarında çocuklarımıza madalyalar kazandırmak ve Türkiye Satranç Ligine oyuncu kazandıracak alt yapıyı oluşturmaktır.

EĞİTİM KADROMUZ

Satranç Antrenörü ve İl Hakemi Mustafa Bayır UKD:2037
FIDE Satranç Antrenörü Necmettin Korkmaz UKD:2279; 2005 Bursa İl Birincisi
Satranç Antrenörü Cenk Burak Gencer UKD:2074; 2009 Bursa İl Birincisi
Satranç Antrenörü Özel Cebelli UKD: 2124; 1996 ve 1997 Bursa İl Birincisi
Satranç Antrenörü Erdinç Tunç UKD: 1962; 1995 ve 2000 Bursa İl Birincisi
Satranç Antrenörü İhsan Dirican UKD:1906
Satranç Antrenörü Ercan Müezzinoğlu UKD: 1881
Satranç Antrenörü İlkay KOÇ UKD:2101; 2006 Bursa İl Birincisi


Cumartesi ve Pazar günleri eğitim gruplarımıza katılmak veya bilgi almak için gelin görüşelim. Önkayıt için hafta içi saat 10:30 18:00 saatleri arasında telefon ile ulaşabilirsiniz.

No comments:

Nilüfer Satranç Eğitim Merkezi BURSA

Yeni Karaman Mahallesi Mudanya Bulvarı No: 154 Kat.3 Daire:12 Osmangazi / Bursa
Tel: 240 24 88